Τη δέσμευση της εταιρείας του στην καινοτομία και τη βιώσιμη κινητικότητα διατύπωσε ο CEO της Michelin Jean-Dominique Senard από το βήμα του 12ου Michelin Bibendum, της παγκόσμιας διάσκεψης που αποτελεί θεσμό δείχνοντας πάντα το δρόμο προς το μέλλον με όλες τις νέες τάσεις...
Για μία ακόμη φορά η Michelin συγκέντρωσε -αυτή τη φορά στη Chengdu, την τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της Κίνας- πολιτικούς, σημαντικούς ερευνητές, τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου και τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης και όχι μόνο, προκειμένου να ανταλλάξουν απόψεις και να παρουσιάσουν έρευνες για το πώς θα είναι η πόλη του μέλλοντος και πώς αντιλαμβάνονται έκαστος τη βιώσιμη κινητικότητα.
Η επιλογή της Chengdu για το φετινό Bibendum δεν ήταν τυχαία. Πρόκειται για μία πόλη που αναπτύσσεται ραγδαία με τον πληθυσμό της να αυξάνεται κατά 1 εκατομμύριο το χρόνο. Οι κάτοικοί της ανέρχονται ήδη στα 14 εκατ. και οι υποδομές που συνεχώς κατασκευάζονται (η πόλη θυμίζει εργοτάξιο) στόχο έχουν να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των πολιτών.
«Η προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας, βασικός στόχος της Michelin, δεν αποτελεί ουτοπία. Κάθε μέρα οι καινοτομίες των σύγχρονων τεχνολογιών βοηθούν να κάνουμε καλύτερο το περιβάλλον μας, να είμαστε πιο ασφαλείς και να μειώσουμε το κόστος των μετακινήσεων μας μέσα στην πόλη», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Senard στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στο συνέδριο σημειώνοντας: «Η ποιότητα και η καινοτομία είναι στο DNA της Michelin».
Ο κ. Senard παρουσίασε τη στρατηγική των 4 R της εταιρείας του: reduce (μειώνω), reuse (επαναχρησιμοποιώ), recycle (ανακυκλώνω) και renew (ανανεώνω). Η στρατηγική αυτή παρουσιάστηκε αναλυτικά και στην «Πράσινη Βίβλο» που δόθηκε στη δημοσιότητα στο πλαίσιο του Bibendum που αναλύει τις προκλήσεις για μία σύγχρονη βιώσιμη πόλη και τους τρόπους που αυτή θα κατακτηθεί. Μεταξύ των λύσεων που προτάθηκαν είναι: Η μείωση των εκπομπών ρύπων διοξειδίου του άνθρακα, η αλλαγή νοοτροπίας στη μετακίνηση στις πόλεις με car sharing, car pooling, η προτίμηση των μέσων μαζικής μεταφοράς, η στροφή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα μικρά ευέλικτα οχήματα, η στροφή στις πράσινες πόλεις με περισσότερους πεζόδρομους.
Info: Ποιος είναι ο Bibendum
Η παγκόσμια διάσκεψη δανείστηκε το όνομά της από ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα σύμβολα εταιρειών στον κόσμο, το ανθρωπάκι της Michelin, τον διάσημο Bibendum (λέξη που σημαίνει αυτόν που καταπίνει εμπόδια). Ο Bibendum δημιουργήθηκε το 1898 από τη φαντασία των αδελφών Michelin και τον χρωστήρα ενός ταλαντούχου γραφίστα, του O’Galop, αλλιώς Marius Rosssillon. Η επιτυχία του ήταν εξαρχής τεράστια ενώ έχει ψηφιστεί ως το καλύτερο logo όλων των εποχών!
Πρώτο Θέμα
Για μία ακόμη φορά η Michelin συγκέντρωσε -αυτή τη φορά στη Chengdu, την τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της Κίνας- πολιτικούς, σημαντικούς ερευνητές, τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου και τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης και όχι μόνο, προκειμένου να ανταλλάξουν απόψεις και να παρουσιάσουν έρευνες για το πώς θα είναι η πόλη του μέλλοντος και πώς αντιλαμβάνονται έκαστος τη βιώσιμη κινητικότητα.
Η επιλογή της Chengdu για το φετινό Bibendum δεν ήταν τυχαία. Πρόκειται για μία πόλη που αναπτύσσεται ραγδαία με τον πληθυσμό της να αυξάνεται κατά 1 εκατομμύριο το χρόνο. Οι κάτοικοί της ανέρχονται ήδη στα 14 εκατ. και οι υποδομές που συνεχώς κατασκευάζονται (η πόλη θυμίζει εργοτάξιο) στόχο έχουν να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των πολιτών.
«Η προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας, βασικός στόχος της Michelin, δεν αποτελεί ουτοπία. Κάθε μέρα οι καινοτομίες των σύγχρονων τεχνολογιών βοηθούν να κάνουμε καλύτερο το περιβάλλον μας, να είμαστε πιο ασφαλείς και να μειώσουμε το κόστος των μετακινήσεων μας μέσα στην πόλη», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Senard στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στο συνέδριο σημειώνοντας: «Η ποιότητα και η καινοτομία είναι στο DNA της Michelin».
Ο κ. Senard παρουσίασε τη στρατηγική των 4 R της εταιρείας του: reduce (μειώνω), reuse (επαναχρησιμοποιώ), recycle (ανακυκλώνω) και renew (ανανεώνω). Η στρατηγική αυτή παρουσιάστηκε αναλυτικά και στην «Πράσινη Βίβλο» που δόθηκε στη δημοσιότητα στο πλαίσιο του Bibendum που αναλύει τις προκλήσεις για μία σύγχρονη βιώσιμη πόλη και τους τρόπους που αυτή θα κατακτηθεί. Μεταξύ των λύσεων που προτάθηκαν είναι: Η μείωση των εκπομπών ρύπων διοξειδίου του άνθρακα, η αλλαγή νοοτροπίας στη μετακίνηση στις πόλεις με car sharing, car pooling, η προτίμηση των μέσων μαζικής μεταφοράς, η στροφή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα μικρά ευέλικτα οχήματα, η στροφή στις πράσινες πόλεις με περισσότερους πεζόδρομους.
Info: Ποιος είναι ο Bibendum
Η παγκόσμια διάσκεψη δανείστηκε το όνομά της από ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα σύμβολα εταιρειών στον κόσμο, το ανθρωπάκι της Michelin, τον διάσημο Bibendum (λέξη που σημαίνει αυτόν που καταπίνει εμπόδια). Ο Bibendum δημιουργήθηκε το 1898 από τη φαντασία των αδελφών Michelin και τον χρωστήρα ενός ταλαντούχου γραφίστα, του O’Galop, αλλιώς Marius Rosssillon. Η επιτυχία του ήταν εξαρχής τεράστια ενώ έχει ψηφιστεί ως το καλύτερο logo όλων των εποχών!
Πρώτο Θέμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου