Σε 1,331 δισ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις της Coca-Cola HBC AG στο πρώτο τρίμηνο του 2014 από 1,431 δισ. ευρώ στο αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, μειωμένα κατά 7%.
Οι καθαρές ζημίες ανήλθαν σε ...35,8 εκατ. ευρώ από καθαρές ζημίες 15,9 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο ενώ οι λειτουργικές ζημίες ανήλθαν σε 26,8 εκατ. ευρώ.
Ο όγκος πωλήσεων ανήλθε σε 409,6 εκατ. κιβώτια έναντι 426,7 εκατ. κιβώτια στο πρώτο τρίμηνο του 2013 μειωμένος κατά 4%.
Αναλυτικότερα, όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία κατά το πρώτο τρίμηνο παρουσίασε αύξηση ή διατήρηση του μεριδίου αγοράς σε όγκο και αξία σε 15 αγορές στην κατηγορία των αναψυκτικών και σε 13 αγορές στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών.
Βελτίωση σημειώθηκε στα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, για ενδέκατο συνεχόμενο τρίμηνο καθώς υλοποιήθηκαν αυξήσεις τιμών προϊόντων λόγω της αύξησης της τιμής της πρώτης ύλης του αναψυκτικού (concentrate), παράλληλα με τη συνεχιζόμενη επιτυχημένη υλοποίηση των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων.
Ο όγκος πωλήσεων σημείωσε πτώση εξαιτίας του χρονισμού του Καθολικού Πάσχα σε σχέση με πέρυσι, των πρωτοβουλιών προκειμένου να αυξηθεί η προστιθέμενη αξία του όγκου πωλήσεων καθώς και συγκεκριμένων ζητημάτων σε ορισμένες χώρες, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη συνεχιζόμενη σταθερή αύξηση των πωλήσεων στη Ρωσία.
Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη ευνοήθηκαν από τις πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων και το ευνοϊκό κόστος των πρώτων υλών, ο αντίκτυπος των οποίων υπεραντισταθμίστηκε από την υψηλότερη από το αναμενόμενο αρνητική επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών και από κάποια έκτακτα μη επαναλαμβανόμενα σε σχέση με πέρυσι λειτουργικά έξοδα.
Επίσης, μειώθηκε το κεφάλαιο κίνησης ενώ υπό εξέλιξη βρίσκεται σχέδιο δράσης της εταιρείας με στόχο την πλήρη αντιστάθμιση της μεγαλύτερης του αναμενομένου αρνητικής συναλλαγματικής επίδρασης για το έτος.
Οι καθαρές ζημίες ανήλθαν σε ...35,8 εκατ. ευρώ από καθαρές ζημίες 15,9 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο ενώ οι λειτουργικές ζημίες ανήλθαν σε 26,8 εκατ. ευρώ.
Ο όγκος πωλήσεων ανήλθε σε 409,6 εκατ. κιβώτια έναντι 426,7 εκατ. κιβώτια στο πρώτο τρίμηνο του 2013 μειωμένος κατά 4%.
Αναλυτικότερα, όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία κατά το πρώτο τρίμηνο παρουσίασε αύξηση ή διατήρηση του μεριδίου αγοράς σε όγκο και αξία σε 15 αγορές στην κατηγορία των αναψυκτικών και σε 13 αγορές στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών.
Βελτίωση σημειώθηκε στα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, για ενδέκατο συνεχόμενο τρίμηνο καθώς υλοποιήθηκαν αυξήσεις τιμών προϊόντων λόγω της αύξησης της τιμής της πρώτης ύλης του αναψυκτικού (concentrate), παράλληλα με τη συνεχιζόμενη επιτυχημένη υλοποίηση των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων.
Ο όγκος πωλήσεων σημείωσε πτώση εξαιτίας του χρονισμού του Καθολικού Πάσχα σε σχέση με πέρυσι, των πρωτοβουλιών προκειμένου να αυξηθεί η προστιθέμενη αξία του όγκου πωλήσεων καθώς και συγκεκριμένων ζητημάτων σε ορισμένες χώρες, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη συνεχιζόμενη σταθερή αύξηση των πωλήσεων στη Ρωσία.
Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη ευνοήθηκαν από τις πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων και το ευνοϊκό κόστος των πρώτων υλών, ο αντίκτυπος των οποίων υπεραντισταθμίστηκε από την υψηλότερη από το αναμενόμενο αρνητική επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών και από κάποια έκτακτα μη επαναλαμβανόμενα σε σχέση με πέρυσι λειτουργικά έξοδα.
Επίσης, μειώθηκε το κεφάλαιο κίνησης ενώ υπό εξέλιξη βρίσκεται σχέδιο δράσης της εταιρείας με στόχο την πλήρη αντιστάθμιση της μεγαλύτερης του αναμενομένου αρνητικής συναλλαγματικής επίδρασης για το έτος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου