«Είμαστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα, κοιτάζοντας μόνο μπροστά, με σταθερά βήματα μπροστά», τόνισε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος επισκέφθηκε το εργοτάξιο στις σήραγγες παράκαμψης του Πλαταμώνα, στον Παντελεήμονα Πιερίας.
«Αυτή η παράκαμψη του Πλαταμώνα, η παράκαμψη της Στυλίδας και οι σήραγγες των... Τεμπών, δεν θα βελτιώσουν μόνο το οδικό δίκτυο. Το κυριότερο είναι ότι έχει υπολογιστεί ότι θα μειωθούν κατά 70% τα τροχαία ατυχήματα τα οποία όλοι οι Έλληνες γνωρίζουμε ότι γινόντουσαν σε αυτή εδώ πέρα στην περιοχή» επεσήμανε ο κ. Σαμαράς.
Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε για την πορεία του έργου από τον γενικό γραμματέα δημοσίων έργων, Στράτο Σιμόπουλο, ο οποίος του έδειξε το σχεδιάγραμμα του έργου.
Επισήμανε ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, στο οποίο μετέχουν ελληνικές και ξένες εταιρίες, χάρη στο οποίο θα παρακαμφθούν οι επικίνδυνες στροφές του Πλαταμώνα και έτσι η διαδρομή θα γίνεται με μεγαλύτερη ασφάλεια για τους οδηγούς και χωρίς τα τροχαία ατυχήματα του παρελθόντος.
Ο γενικός διευθυντής της “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ”, Δημήτρης Γκατσώνης, είπε στους δημοσιογράφους ότι όλα τα εργοτάξια βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, θα απασχοληθούν έως και 1.500 άτομα συνολικά στο έργο και συνεργάζονται με περίπου 200 εταιρίες ελληνικές και κυρίως τοπικές.
Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει την ολοκλήρωση του έργου έως το τέλος του 2015, όμως ο στόχος είναι τα νέα τμήματα να ανοίξουν και να δοθούν στην κυκλοφορία νωρίτερα, περίπου προς το τέλος του καλοκαιριού.
Όταν ολοκληρωθεί το έργο θα μειωθεί η συνολική διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη κατά μισή ώρα έως 45 λεπτά. Το συνολικό έργο έχει μήκος 25 χιλιόμετρα από τα οποία τα 14 είναι ανοιχτού αυτοκινητοδρόμου και τρεις δίδυμες σήραγγες.
Η δεύτερη από τις τρεις σήραγγες είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων, με μήκος 6 χιλιομέτρων.
«Αυτή η παράκαμψη του Πλαταμώνα, η παράκαμψη της Στυλίδας και οι σήραγγες των... Τεμπών, δεν θα βελτιώσουν μόνο το οδικό δίκτυο. Το κυριότερο είναι ότι έχει υπολογιστεί ότι θα μειωθούν κατά 70% τα τροχαία ατυχήματα τα οποία όλοι οι Έλληνες γνωρίζουμε ότι γινόντουσαν σε αυτή εδώ πέρα στην περιοχή» επεσήμανε ο κ. Σαμαράς.
Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε για την πορεία του έργου από τον γενικό γραμματέα δημοσίων έργων, Στράτο Σιμόπουλο, ο οποίος του έδειξε το σχεδιάγραμμα του έργου.
Επισήμανε ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, στο οποίο μετέχουν ελληνικές και ξένες εταιρίες, χάρη στο οποίο θα παρακαμφθούν οι επικίνδυνες στροφές του Πλαταμώνα και έτσι η διαδρομή θα γίνεται με μεγαλύτερη ασφάλεια για τους οδηγούς και χωρίς τα τροχαία ατυχήματα του παρελθόντος.
Ο γενικός διευθυντής της “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ”, Δημήτρης Γκατσώνης, είπε στους δημοσιογράφους ότι όλα τα εργοτάξια βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, θα απασχοληθούν έως και 1.500 άτομα συνολικά στο έργο και συνεργάζονται με περίπου 200 εταιρίες ελληνικές και κυρίως τοπικές.
Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει την ολοκλήρωση του έργου έως το τέλος του 2015, όμως ο στόχος είναι τα νέα τμήματα να ανοίξουν και να δοθούν στην κυκλοφορία νωρίτερα, περίπου προς το τέλος του καλοκαιριού.
Όταν ολοκληρωθεί το έργο θα μειωθεί η συνολική διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη κατά μισή ώρα έως 45 λεπτά. Το συνολικό έργο έχει μήκος 25 χιλιόμετρα από τα οποία τα 14 είναι ανοιχτού αυτοκινητοδρόμου και τρεις δίδυμες σήραγγες.
Η δεύτερη από τις τρεις σήραγγες είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων, με μήκος 6 χιλιομέτρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου