Σε Στοκχόλμη, Μιλάνο και Σόφια η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Σε τρεις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού συμμετείχε το περασμένο χρονικό διάστημα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο των συντονισμένων...
Σε τρεις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού συμμετείχε το περασμένο χρονικό διάστημα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο των συντονισμένων...
δράσεων προώθησης και προβολής του τουριστικού της προϊόντος σε αγορές του εξωτερικού. Πρόκειται για την 2η Έκθεση “Grekland Panorama” στη Στοκχόλμη, την έκθεση BIT (BORSA INTERNAZIONALE DEL TURISMO) 2015 στο Μιλάνο και την έκθεση “Holiday and Spa” στη Σόφια.
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εδραιώνει, δυναμικά και συντονισμένα, την παρουσία της στις πιο σημαντικές τουριστικές αγορές του εξωτερικού. Και αυτή τη χρονιά επιλέγουμε να συμμετέχουμε στοχευμένα στις εκθέσεις τουρισμού με τη μεγαλύτερη απήχηση και επίδραση στον τουριστικό τομέα διεθνώς. Προβάλλουμε, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας, εστιάζοντας στην προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, η ανάπτυξη και ανάδειξη των οποίων μπορεί να εξασφαλίσει δωδεκάμηνη τουριστική περίοδο στην Κεντρική Μακεδονία και να συμβάλει σημαντικά στην ανάκαμψη της τοπικής οικονομίας και την ευημερία των τοπικών κοινωνιών.
Με μεγάλη χαρά διαπίστωσα ο ίδιος, μέσα από την παρουσία μου και τις επαφές που είχα στη έκθεση “Grekland Panorama” στη Στοκχόλμη, τις εξαιρετικές προοπτικές διείσδυσης του τουριστικού μας προϊόντος στη μεγάλη αγορά της Σκανδιναβίας, καθώς εκδηλώνεται ιδιαίτερα έντονο ενδιαφέρον τόσο από τους τουριστικούς φορείς των χωρών αυτών όσο και από τους επισκέπτες. Μάλιστα η λειτουργία πλέον της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Στοκχόλμης, με δύο εταιρείες, δίνει ώθηση στο ενδιαφέρον για τη σύναψη νέων συμβολαίων συνεργασίας και με ικανοποίηση ενημερωθήκαμε από τους φορείς με τους οποίους συνεργαζόμαστε ότι οι φετινές κρατήσεις για την Ελλάδα από τις σκανδιναβικές χώρες εμφανίζουν αύξηση 10%.
Η Κεντρική Μακεδονία θα πρωταγωνιστήσει στις προτιμήσεις των ξένων επισκεπτών και τα επόμενα χρόνια κι εμείς δουλεύουμε εντατικά, πάντα σε στενή συνεργασία με τους επαγγελματίες του τουρισμού, προς την κατεύθυνση της εξωστρέφειας, της αναβάθμισης και της διαφοροποίησης της τουριστικής μας εικόνας» υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Η δυναμική συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στις τρεις διεθνείς εκθέσεις, στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου σχεδίου τουριστικής προβολής, ήταν εξαιρετικά αποτελεσματική, καθώς συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των μεγάλων τουριστικών φορέων, αλλά και χιλιάδων Ευρωπαίων πολιτών που επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις τους. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στην προώθηση του δωδεκάμηνου τουρισμού και την προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που μπορεί να υποστηρίξει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας όπως ο προσκυνηματικός, ο ιαματικός, ο συνεδριακός, ο γαστρονομικός, ο περιπατητικός τουρισμός κ.λπ.
Στη διεθνή έκθεση “Grekland Panorama 2015”, που διοργανώθηκε για δεύτερη χρονιά στο μεγαλύτερο σφαιρικό εκθεσιακό κέντρο του κόσμου, το ERICSSON GLOBE της Στοκχόλμης από τις 13 έως τις 15 Φεβρουαρίου 2015, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με στόχο την προώθηση του τουριστικού της προϊόντος σε μια ιδιαίτερα δυναμική τουριστική αγορά, τη σκανδιναβική. Οι επισκέπτες της φετινής διοργάνωσης ξεπέρασαν τους 10.000, σημειώνοντας αύξηση 55% σε σχέση με πέρυσι, σε διπλάσιους εκθεσιακούς χώρους, όπου φιλοξενήθηκαν συνολικά 165 εκθέτες. Η έκθεση είχε ως αποκλειστικό θέμα την Ελλάδα και οι συμμετέχοντες φορείς προέρχονταν από τις σημαντικότερες περιφέρειες της χώρας (Κεντρικής Μακεδονίας, Κρήτης, Δωδεκανήσου, Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων, Σποράδων κ.λπ.)
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σε ειδική εκδήλωση της “Grekland Panorama” παρουσιάστηκε το νέο πρόγραμμα των μεγάλων tour operators της Σκανδιναβίας για τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσαν οι ειδικές εκδηλώσεις που αφορούσαν στην ελληνική μυθολογία, τη γαστρονομία, τα παραδοσιακά προϊόντα, τα ήθη και τα έθιμα της «αυθεντικής Ελλάδας». Ακόμη, εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της Google με το Google Developers Group από τη Θεσσαλονίκη. Στην έκθεση συμμετείχαν ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Χαλκιδικής και αρμόδιος στον τομέα τουρισμού της Π.Κ.Μ. Γιάννης Γιώργος καθώς και πλήθος εκπροσώπων από τους μεγαλύτερους τουριστικούς φορείς της Π.Κ.Μ. ενώ η διοργάνωση τελούσε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (Σ.Ε.Τ.Ε.), του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA) και του Ελληνοσουηδικού Επιμελητηρίου.
Η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Bit (Borsa Internazionale del Turismo) 2O15 διοργανώθηκε από τις 12-14 Φεβρουαρίου 2015 στον εκθεσιακό χώρο του Rho Fiera στο Μιλάνο από τη Fiera Milano, τον πιο σημαντικό διοργανωτή εκθέσεων της Ιταλίας και έναν από τους μεγαλύτερους στον κόσμο. Η έκθεση πραγματοποιείται κάθε χρόνο από το 1980 και αποτελεί διεθνές σημείο συνάντησης για τους επαγγελματίες του τουρισμού καθώς συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των πιο επιφανών τουριστικών φορέων από όλο τον κόσμο, καθώς και χιλιάδων επισκεπτών και δημοσιογράφων.
Στη φετινή διοργάνωση Bit, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εκπροσώπησαν η Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Πιερίας και αρμόδια Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας και Πολιτισμού Σοφία Μαυρίδου καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες του Τμήματος Τουρισμού της Π.Κ.Μ.. Στο πλαίσιο της συμμετοχής τους, οι εκπρόσωποι της Π.Κ.Μ. ανέπτυξαν γόνιμες επαφές με δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες της Ιταλίας σε συναντήσεις που είχαν προκαθορισθεί και οργανωθεί πριν από την έκθεση, με τους οποίους διερεύνησαν και συζήτησαν εκτενώς σχετικά με τις δυνατότητες ανάπτυξης συνεργασιών, εστιάζοντας στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κεντρικής Μακεδονίας. Με περισσότερες από 2.000 συμμετέχουσες εταιρίες και 70.000 επαγγελματίες επισκέπτες, η φετινή διοργάνωση σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία και το περίπτερο της Π.Κ.Μ. έγινε τόπος συνάντησης Ελλήνων και ξένων τουριστικών πρακτόρων, ξενοδόχων και λοιπών επαγγελματιών του τουρισμού.
Στη διεθνή έκθεση “Holiday And Spa Expo” που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του InterExpo Center της Σόφιας από τις 12 έως τις 14 Φεβρουαρίου 2015, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είχαν μία σειρά εποικοδομητικών επαφών με τουριστικούς φορείς καθώς και με δημοσιογράφους τόσο της Βουλγαρίας, όσο και της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, που αποτελούν παραδοσιακές αγορές – στόχους για την Κεντρική Μακεδονία. Στη συνολική παρουσίαση της Π.Κ.Μ., πέρα από την προβολή των παραδοσιακών της καλοκαιρινών προορισμών, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις θεματικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως είναι οι προσκυνηματικές περιηγήσεις, ο ιαματικός και συνεδριακός τουρισμός, οι επισκέψεις σε πόλεις (city breaks) κλπ. Στη διοργάνωση συμμετείχαν εκθέτες από 21 χώρες ενώ η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από 37 εκθέτες. Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι το παρών έδωσαν σημαντικοί επιχειρηματίες του τουριστικού κόσμου καθώς και πλήθος εκπροσώπων της διπλωματίας, της πολιτικής και της αυτοδιοίκησης.
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εδραιώνει, δυναμικά και συντονισμένα, την παρουσία της στις πιο σημαντικές τουριστικές αγορές του εξωτερικού. Και αυτή τη χρονιά επιλέγουμε να συμμετέχουμε στοχευμένα στις εκθέσεις τουρισμού με τη μεγαλύτερη απήχηση και επίδραση στον τουριστικό τομέα διεθνώς. Προβάλλουμε, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας, εστιάζοντας στην προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, η ανάπτυξη και ανάδειξη των οποίων μπορεί να εξασφαλίσει δωδεκάμηνη τουριστική περίοδο στην Κεντρική Μακεδονία και να συμβάλει σημαντικά στην ανάκαμψη της τοπικής οικονομίας και την ευημερία των τοπικών κοινωνιών.
Με μεγάλη χαρά διαπίστωσα ο ίδιος, μέσα από την παρουσία μου και τις επαφές που είχα στη έκθεση “Grekland Panorama” στη Στοκχόλμη, τις εξαιρετικές προοπτικές διείσδυσης του τουριστικού μας προϊόντος στη μεγάλη αγορά της Σκανδιναβίας, καθώς εκδηλώνεται ιδιαίτερα έντονο ενδιαφέρον τόσο από τους τουριστικούς φορείς των χωρών αυτών όσο και από τους επισκέπτες. Μάλιστα η λειτουργία πλέον της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Στοκχόλμης, με δύο εταιρείες, δίνει ώθηση στο ενδιαφέρον για τη σύναψη νέων συμβολαίων συνεργασίας και με ικανοποίηση ενημερωθήκαμε από τους φορείς με τους οποίους συνεργαζόμαστε ότι οι φετινές κρατήσεις για την Ελλάδα από τις σκανδιναβικές χώρες εμφανίζουν αύξηση 10%.
Η Κεντρική Μακεδονία θα πρωταγωνιστήσει στις προτιμήσεις των ξένων επισκεπτών και τα επόμενα χρόνια κι εμείς δουλεύουμε εντατικά, πάντα σε στενή συνεργασία με τους επαγγελματίες του τουρισμού, προς την κατεύθυνση της εξωστρέφειας, της αναβάθμισης και της διαφοροποίησης της τουριστικής μας εικόνας» υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Η δυναμική συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στις τρεις διεθνείς εκθέσεις, στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου σχεδίου τουριστικής προβολής, ήταν εξαιρετικά αποτελεσματική, καθώς συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των μεγάλων τουριστικών φορέων, αλλά και χιλιάδων Ευρωπαίων πολιτών που επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις τους. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στην προώθηση του δωδεκάμηνου τουρισμού και την προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που μπορεί να υποστηρίξει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας όπως ο προσκυνηματικός, ο ιαματικός, ο συνεδριακός, ο γαστρονομικός, ο περιπατητικός τουρισμός κ.λπ.
Στη διεθνή έκθεση “Grekland Panorama 2015”, που διοργανώθηκε για δεύτερη χρονιά στο μεγαλύτερο σφαιρικό εκθεσιακό κέντρο του κόσμου, το ERICSSON GLOBE της Στοκχόλμης από τις 13 έως τις 15 Φεβρουαρίου 2015, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με στόχο την προώθηση του τουριστικού της προϊόντος σε μια ιδιαίτερα δυναμική τουριστική αγορά, τη σκανδιναβική. Οι επισκέπτες της φετινής διοργάνωσης ξεπέρασαν τους 10.000, σημειώνοντας αύξηση 55% σε σχέση με πέρυσι, σε διπλάσιους εκθεσιακούς χώρους, όπου φιλοξενήθηκαν συνολικά 165 εκθέτες. Η έκθεση είχε ως αποκλειστικό θέμα την Ελλάδα και οι συμμετέχοντες φορείς προέρχονταν από τις σημαντικότερες περιφέρειες της χώρας (Κεντρικής Μακεδονίας, Κρήτης, Δωδεκανήσου, Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων, Σποράδων κ.λπ.)
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σε ειδική εκδήλωση της “Grekland Panorama” παρουσιάστηκε το νέο πρόγραμμα των μεγάλων tour operators της Σκανδιναβίας για τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσαν οι ειδικές εκδηλώσεις που αφορούσαν στην ελληνική μυθολογία, τη γαστρονομία, τα παραδοσιακά προϊόντα, τα ήθη και τα έθιμα της «αυθεντικής Ελλάδας». Ακόμη, εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της Google με το Google Developers Group από τη Θεσσαλονίκη. Στην έκθεση συμμετείχαν ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Χαλκιδικής και αρμόδιος στον τομέα τουρισμού της Π.Κ.Μ. Γιάννης Γιώργος καθώς και πλήθος εκπροσώπων από τους μεγαλύτερους τουριστικούς φορείς της Π.Κ.Μ. ενώ η διοργάνωση τελούσε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (Σ.Ε.Τ.Ε.), του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA) και του Ελληνοσουηδικού Επιμελητηρίου.
Η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Bit (Borsa Internazionale del Turismo) 2O15 διοργανώθηκε από τις 12-14 Φεβρουαρίου 2015 στον εκθεσιακό χώρο του Rho Fiera στο Μιλάνο από τη Fiera Milano, τον πιο σημαντικό διοργανωτή εκθέσεων της Ιταλίας και έναν από τους μεγαλύτερους στον κόσμο. Η έκθεση πραγματοποιείται κάθε χρόνο από το 1980 και αποτελεί διεθνές σημείο συνάντησης για τους επαγγελματίες του τουρισμού καθώς συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των πιο επιφανών τουριστικών φορέων από όλο τον κόσμο, καθώς και χιλιάδων επισκεπτών και δημοσιογράφων.
Στη φετινή διοργάνωση Bit, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εκπροσώπησαν η Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Πιερίας και αρμόδια Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας και Πολιτισμού Σοφία Μαυρίδου καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες του Τμήματος Τουρισμού της Π.Κ.Μ.. Στο πλαίσιο της συμμετοχής τους, οι εκπρόσωποι της Π.Κ.Μ. ανέπτυξαν γόνιμες επαφές με δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες της Ιταλίας σε συναντήσεις που είχαν προκαθορισθεί και οργανωθεί πριν από την έκθεση, με τους οποίους διερεύνησαν και συζήτησαν εκτενώς σχετικά με τις δυνατότητες ανάπτυξης συνεργασιών, εστιάζοντας στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κεντρικής Μακεδονίας. Με περισσότερες από 2.000 συμμετέχουσες εταιρίες και 70.000 επαγγελματίες επισκέπτες, η φετινή διοργάνωση σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία και το περίπτερο της Π.Κ.Μ. έγινε τόπος συνάντησης Ελλήνων και ξένων τουριστικών πρακτόρων, ξενοδόχων και λοιπών επαγγελματιών του τουρισμού.
Στη διεθνή έκθεση “Holiday And Spa Expo” που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του InterExpo Center της Σόφιας από τις 12 έως τις 14 Φεβρουαρίου 2015, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είχαν μία σειρά εποικοδομητικών επαφών με τουριστικούς φορείς καθώς και με δημοσιογράφους τόσο της Βουλγαρίας, όσο και της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, που αποτελούν παραδοσιακές αγορές – στόχους για την Κεντρική Μακεδονία. Στη συνολική παρουσίαση της Π.Κ.Μ., πέρα από την προβολή των παραδοσιακών της καλοκαιρινών προορισμών, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις θεματικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως είναι οι προσκυνηματικές περιηγήσεις, ο ιαματικός και συνεδριακός τουρισμός, οι επισκέψεις σε πόλεις (city breaks) κλπ. Στη διοργάνωση συμμετείχαν εκθέτες από 21 χώρες ενώ η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από 37 εκθέτες. Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι το παρών έδωσαν σημαντικοί επιχειρηματίες του τουριστικού κόσμου καθώς και πλήθος εκπροσώπων της διπλωματίας, της πολιτικής και της αυτοδιοίκησης.
eptanews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου