Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Στον Κορυδαλλό το Μετρό, επόμενη στάση στη Νίκαια

Εντός χρονοδιαγράμματος προχωρούν οι εργασίες διάνοιξης της Γραμμής 3 του Μετρό «Αγία Μαρίνα - Δημοτικό Θέατρο», συνολικού μήκους 7,6 χλμ. σήραγγας, με έξι σταθμούς, με τον μετροπόντικα να βρίσκεται από χθες στον σταθμό «Κορυδαλλός» έχοντας κατασκευάσει συνολικά 2,110 μέτρα σήραγγας...


Η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2017, με περισσότερους από 800 εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων να εργάζονται στους υπό κατασκευή σταθμούς «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια», «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», όπου τα εργοτάξια είναι σε πλήρη ανάπτυξη και αναμένεται μέχρι το πέρας κατασκευής του έργου να απασχοληθούν συνολικά περί τους 2.000 εργαζομένους. «Ξεκινάμε από τον Κορυδαλλό, για να πάμε στην επόμενη στάση, τη 'Νίκαια', όπου αναμένουμε τον μετροπόντικα σε λίγους μήνες, για να φθάσουμε στο τέλος ως το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά», επισήμανε χθες ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης, τονίζοντας παράλληλα πως «το έργο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και προχωρεί με γρήγορους ρυθμούς, έχοντας ήδη κατασκευαστεί περίπου το 1/3 του. Ξεκινάμε σήμερα από τον Κορυδαλλό, για να πάμε στην επόμενη στάση, τη 'Νίκαια', όπου αναμένουμε τον μετροπόντικα σε λίγους μήνες, για να φθάσουμε στο τέλος ως το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά. Εύχομαι πραγματικά, κάθε μέρα που περνάει το έργο αυτό να αφήνει πίσω του δουλείες, εισόδημα και σύγχρονες μοντέρνες υποδομές».

Η επέκταση του Μετρό προς το Δημοτικό Θέατρο υπολογίζεται να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 130.000 επιβάτες, μειώνοντας τόσο την κυκλοφορία των ι.χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως όσο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους. Σημειώνεται δε ότι ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το Μετρό σε μόλις 45 λεπτά. Ενώ, σύμφωνα με τους υπολογισμούς, με την έναρξη λειτουργίας του σταθμού, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινούνται με το μετρό και να φθάνουν από τον Κορυδαλλό έως το Σύνταγμα μέσα σε 15 λεπτά.

Εντός χρονοδιαγράμματος
Ο μετροπόντικας ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 4 Σεπτεμβρίου του 2013 από το Φρέαρ Εκκίνησης στην Αγία Βαρβάρα, στις 16 Ιουνίου 2014 έφθασε στον σταθμό «Αγ. Βαρβάρα» και χθες στον σταθμό «Κορυδαλλός» εντός χρονοδιαγράμματος. Η πορεία του θα συνεχιστεί προς τον Σταθμό «Νίκαια», στον οποίο αναμένεται να φτάσει τον Μάιο 2015.

Σημειώνεται ότι θα κατασκευασθούν συνολικά 6,5 χλμ. σήραγγας της επέκτασης με το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων (ΤΒΜ), ενώ το υπόλοιπο τμήμα στην αρχή και στο τέλος του έργου θα υλοποιηθεί με συμβατικές μεθόδους μέσω υπόγειας εκσκαφής.
Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου