Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Σάββας Καρυπίδης επέστρεψε στον Αρχέλαο Κατερίνης

Η επιστροφή του Σάββα Καρυπίδη μετά από 14 χρόνια στην ομάδα που ξεκίνησε το χάντμπολ, τον Αρχέλαο Κατερίνης είναι πλέον γεγονός. Μετά από μια μεγάλη καριέρα στον Πανελλήνιο (2001-2003), τον Φίλιππο Βέροιας (2003-2005), την Ελβετική Σαφχάουζεν, στις Γερμανικές Βέτσλαρ (2005-2007), Μέλσουνγκεν (2008-2013) και την ΑΕΚ (2013-2014), ο Σάββας επέστρεψε σπίτι.

Με το παρακάτω συγκινητικό μήνυμα στην προσωπική του σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, ο Σάββας Καρυπίδης ανακοίνωσε την...
επιστροφή του στην ομάδα που τον ανέδειξε, τον Αρχέλαο Κατερίνης. "Στην σημερινή υπογραφή συμβολαίου ,την ώρα που εβαζα την υπογραφή μου ενιωθα δέος.Πολλές αναμνήσεις περνούσαν απο το μυαλο μου.Στο εξωτερικό 10 χρόνια έζησα τεράστιες εμπειρίες.Ολα αυτά τα οφείλω και στον Αρχέλαο.Ηταν η αφετηρία.Και τα έφερε έτσι η ζωή ώστε να επιστρέψω εδώ.Το σπίτι μου με χρειαζεται."

Με την προσθήκη αυτή ενός εκ των κορυφαίων Ελλήνων αθλητών, ο Αρχέλαος φαντάζει πλέον ως ενα από τα μεγαλύτερα φαβορί για την άνοδο στην Α1 ανδρών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου