Λόγω της συμμετοχής μου στις φετινές δημοτικές εκλογές, τυχαίνει να μιλώ καθημερινά με πολύ κόσμο. Με λύπη μου διαπιστώνω μια απογοήτευση και μια απαξίωση της τοπικής αυτοδιοίκησης στους συνδημότες μου.
Αυτό συμβαίνει εξαιτίας επιλογών που η κεντρική εξουσία εφαρμόζει σε οικονομικό, κοινωνικό και θεσμικό επίπεδο, αλλά και.... λόγω της απαξίωσης και αδιαφορίας κοινωνικών θεσμών και πρωτίστως της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πεπαλαιωμένες αντιλήψεις και πρακτικές, αδιαφανείς διαδικασίες, ελλιπής προγραμματισμός, κακοδιαχείριση, κράτησαν και τον τόπο μας πίσω. Σαν πολίτες αυτού του Δήμου στερηθήκαμε της ευκαιρίας να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα. Αυτά τα οποία θα έπρεπε να θεωρούνται δεδομένα, αλλά σκοπιμότητες και νοοτροπίες μας εμπόδισαν.
Για τους ίδιους όμως ακριβώς λόγους, οι νέοι οφείλουν, όπως έχει επισημανθεί πολλές φορές, να πρωτοστατήσουν και να δώσουν το στίγμα τους άμεσα και αποφασιστικά. Πρέπει, αξιοποιώντας τις ιδέες, τις αξίες και τις ικανότητές μας, να αμφισβητήσουμε, να συμμετάσχουμε και να διεκδικήσουμε! Προσωπικά, το να είμαι ενεργός πολίτης το θεωρώ υποχρέωσή μου προς στην κοινωνία της Κατερίνης, παρά ανάγκη.
Η δική μου δέσμευση, στην κάθοδό μου στα δημοτικά πράγματα είναι: με λίγα λόγια, με μεθοδικότητα και δουλειά, για μεγάλα και ορατά αποτελέσματα, στην υπηρεσία όλων των πολιτών! Σας καλώ όλους ανεξαρτήτως κομματικής τοποθέτησης ή ιδεολογικής προτίμησης , ηλικίας και επαγγέλματος, να στηρίξετε με την ψήφο σας μια άλλη αντίληψη για τα κοινά, μια άλλη νοοτροπία, μια εναλλακτική πρόταση.
Εξάλλου να θυμάστε ότι στις αυτοδιοίκητες εκλογές δεν εκλέγουμε κυβέρνηση, δεν εκλέγουμε βουλευτή αλλά επιλέγουμε αυτούς που θεωρούμε άξιους και ικανούς για να προσφέρουν στο τόπο μας.
«Την συμμετοχή, ως αμφισβήτηση στο πολιτικό σύστημα, και την διεκδίκηση ως μοναδική διέξοδο στην απραξία της εκάστοτε εξουσίας.»
Εμπιστευθείτε τη Νέα γενιά, δώστε ευκαιρία και στους Νέους!
Με τιμή
Πέτρος Σταθακόπουλος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
στον συνδυασμό
«Νέα Εποχή για την Κατερίνη»
Αυτό συμβαίνει εξαιτίας επιλογών που η κεντρική εξουσία εφαρμόζει σε οικονομικό, κοινωνικό και θεσμικό επίπεδο, αλλά και.... λόγω της απαξίωσης και αδιαφορίας κοινωνικών θεσμών και πρωτίστως της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πεπαλαιωμένες αντιλήψεις και πρακτικές, αδιαφανείς διαδικασίες, ελλιπής προγραμματισμός, κακοδιαχείριση, κράτησαν και τον τόπο μας πίσω. Σαν πολίτες αυτού του Δήμου στερηθήκαμε της ευκαιρίας να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα. Αυτά τα οποία θα έπρεπε να θεωρούνται δεδομένα, αλλά σκοπιμότητες και νοοτροπίες μας εμπόδισαν.
Για τους ίδιους όμως ακριβώς λόγους, οι νέοι οφείλουν, όπως έχει επισημανθεί πολλές φορές, να πρωτοστατήσουν και να δώσουν το στίγμα τους άμεσα και αποφασιστικά. Πρέπει, αξιοποιώντας τις ιδέες, τις αξίες και τις ικανότητές μας, να αμφισβητήσουμε, να συμμετάσχουμε και να διεκδικήσουμε! Προσωπικά, το να είμαι ενεργός πολίτης το θεωρώ υποχρέωσή μου προς στην κοινωνία της Κατερίνης, παρά ανάγκη.
Η δική μου δέσμευση, στην κάθοδό μου στα δημοτικά πράγματα είναι: με λίγα λόγια, με μεθοδικότητα και δουλειά, για μεγάλα και ορατά αποτελέσματα, στην υπηρεσία όλων των πολιτών! Σας καλώ όλους ανεξαρτήτως κομματικής τοποθέτησης ή ιδεολογικής προτίμησης , ηλικίας και επαγγέλματος, να στηρίξετε με την ψήφο σας μια άλλη αντίληψη για τα κοινά, μια άλλη νοοτροπία, μια εναλλακτική πρόταση.
Εξάλλου να θυμάστε ότι στις αυτοδιοίκητες εκλογές δεν εκλέγουμε κυβέρνηση, δεν εκλέγουμε βουλευτή αλλά επιλέγουμε αυτούς που θεωρούμε άξιους και ικανούς για να προσφέρουν στο τόπο μας.
«Την συμμετοχή, ως αμφισβήτηση στο πολιτικό σύστημα, και την διεκδίκηση ως μοναδική διέξοδο στην απραξία της εκάστοτε εξουσίας.»
Εμπιστευθείτε τη Νέα γενιά, δώστε ευκαιρία και στους Νέους!
Με τιμή
Πέτρος Σταθακόπουλος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
στον συνδυασμό
«Νέα Εποχή για την Κατερίνη»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου