Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Η Εθνική Οδός έκλεισε από… πορτοκάλια

Ατύχημα με νταλίκα που μετέφερε πορτοκάλια σημειώθηκε τα ξημερώματα στην.....


εθνική οδό Αθηνών Λαμίας στο ύψος του Καινούριου κοντά στα Καμένα Βούρλα.

Η ώρα ήταν 5 το πρωί και το μεγάλο όχημα κινούνταν στο ρεύμα προς τη Λαμία.

Ο οδηγός, για άγνωστο λόγο έχασε τον έλεγχο και η δεύτερη καρότσα ντελαπάρισε με αποτέλεσμα τα πορτοκάλια να πέσουν στο οδόστρωμα.

 Το ατύχημα είχε σαν αποτέλεσμα να κλείσει για λίγο η Εθνική Οδός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου