Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Διακοπή νερού στην Καλλιθέα κάθε φορά που έχει πτώση τάσης η ΔΕΗ

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσα χρόνια στην Καλλιθέα υπάρχει το ίδιο πρόβλημα, το οποίο....


δεν μπορεί να λυθεί.

Κάθε φορά που έχει μια καταιγίδα και πέφτει το ρεύμα (πτώση τάσης) έχουμε και διακοπή νερού. Αν τύχει δε να είναι το βράδυ, τότε έχουμε διακοπή μέχρι την άλλη μέρα το πρωί.

 Άραγε είναι τόσο δύσκολο να υπάρχει ένα σύστημα UPS (σταθεροποιητής τάσης) που να μην αφήνει την ασφάλεια να πέσει και να μην σταματάει η αντλία νερού;

Τώρα που είναι εκλογές και μετά από 3 χρόνια άρχισαν να κλείνουν λακκούβες και να κόβουν χόρτα στα χωριά, ελπίζω να λυθεί και αυτό το θέμα. Γιατί μετά θα πρέπει να περιμένουμε άλλα 5 χρόνια για τα προεκλογικά έργα. Ένας αγανακτισμένος και ξεχασμένος πολίτης σε χωριό του Δήμου Κατερίνης. 

ΛΕΥΤΕΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου