Την προστασία των ελλήνων αυτοκινητιστών φορτηγών από αθέμιτο ανταγωνισμό ζητά η κ. Άννα Μάνη.
Να εισπράττονται άμεσα τα πρόστιμα που επιβάλλονται στα φορτηγά αλλοδαπών εταιριών, ζητά με ερώτηση που κατέθεσε προς τους...
αρμόδιους υπουργούς, η βουλευτής Άννα Μάνη. Η κ. Μάνη, στο κείμενο της ερώτησής της υπογραμμίζει την ανάγκη ενίσχυσης των ελέγχων στα τελωνεία και στους συνοριακούς σταθμούς της χώρας, προκειμένου, όπως αναφέρει, να αντιμετωπιστούν τα σοβαρά προβλήματα, που έχουν προκύψει για τον κλάδο των μεταφορών της χώρας μας, από τις αθέμιτες πρακτικές ξένων μεταφορέων, πλήττοντας έτσι τους Έλληνες αυτοκινητιστές.
Στην ερώτησή της, η βουλευτής Πιερίας, επισημαίνει: «Στη δημοσιονομική συγκυρία των τελευταίων ετών, εξαιτίας της ύφεσης της ελληνικής αγοράς, έχει πληγεί ένας από τους ισχυρούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, ο κλάδος των μεταφορών. Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής το 2012, για παράδειγμα, η μείωση του βάρους των φορτίων-εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα ανήλθε στο 21% σε σχέση με το 2011. Πέραν όμως των προβλημάτων εξαιτίας της διεθνούς και εγχώριας οικονομικής κρίσης, οι Έλληνες αυτοκινητιστές φορτηγών τίθενται αντιμέτωποι και μ’ ένα ακόμη σοβαρό ζήτημα, αυτό των παράνομων μεταφορών που πραγματοποιούνται κατά κύριο λόγο από ξένα φορτηγά.
Παρά το γεγονός ότι ήδη έχει ξεκινήσει μια διαδικασία κωδικοποίησης των παραβάσεων και των ποινών τους, δεν έχει εξασφαλιστεί ένας τρόπος άμεσης είσπραξης των προστίμων που επιβάλλονται σε αλλοδαπούς μεταφορείς. Ενώ τα μεικτά κλιμάκια ελέγχου οχημάτων -όπως αυτά προβλέπονται από το άρθρο 1 του ν.3446/2006- σε συνεργασία με τις κατά τόπους Περιφερειακές Ενότητες πραγματοποιούν ελέγχους και καταγράφουν παραβάσεις, επιβάλλοντας πρόστιμα, μέχρι σήμερα τα εν λόγω πρόστιμα, κατά πάγια τακτική, δεν εισπράττονται, αφού δεν έχει θεσμοθετηθεί μια διαδικασία ακινητοποίησης των ξένων οχημάτων, έως ότου εξοφληθεί το πρόστιμο, όπως συμβαίνει σε άλλα κράτη.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, και σε συνδυασμό με τους περιορισμένους ελέγχους που πραγματοποιούνται στα τελωνεία και στους συνοριακούς σταθμούς της χώρας μας, τα διερχόμενα από άλλα κράτη φορτηγά δημοσίας χρήσης προβαίνουν σε συνεχείς παραβάσεις και παράνομες μεταφορές, πλήττοντας τόσο τους Έλληνες ιδιοκτήτες φορτηγών, όσο επίσης και την ελληνική οικονομία, αποστερώντας της έσοδα.
Κατόπιν των ανωτέρω,
Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί :
-Με ποιον τρόπο θα εξασφαλιστεί η άμεση είσπραξη των προστίμων που επιβάλλονται στα διερχόμενα από άλλες χώρες φορτηγά δημοσίας χρήσης
-Γιατί δεν προβλέπεται μια διαδικασία ακινητοποίησης των οχημάτων έως και την εξόφληση των προστίμων που τους επιβάλλονται εξαιτίας παράνομων μεταφορών
-Πώς θα ενισχυθούν οι έλεγχοι στα κατά τόπους αρμόδια τελωνεία και στους συνοριακούς σταθμούς της χώρας μας για την πάταξη του αθέμιτου ανταγωνισμού εις βάρος των Ελλήνων αυτοκινητιστών φορτηγών.»
http://neapierias.blogspot.gr
Να εισπράττονται άμεσα τα πρόστιμα που επιβάλλονται στα φορτηγά αλλοδαπών εταιριών, ζητά με ερώτηση που κατέθεσε προς τους...
αρμόδιους υπουργούς, η βουλευτής Άννα Μάνη. Η κ. Μάνη, στο κείμενο της ερώτησής της υπογραμμίζει την ανάγκη ενίσχυσης των ελέγχων στα τελωνεία και στους συνοριακούς σταθμούς της χώρας, προκειμένου, όπως αναφέρει, να αντιμετωπιστούν τα σοβαρά προβλήματα, που έχουν προκύψει για τον κλάδο των μεταφορών της χώρας μας, από τις αθέμιτες πρακτικές ξένων μεταφορέων, πλήττοντας έτσι τους Έλληνες αυτοκινητιστές.
Στην ερώτησή της, η βουλευτής Πιερίας, επισημαίνει: «Στη δημοσιονομική συγκυρία των τελευταίων ετών, εξαιτίας της ύφεσης της ελληνικής αγοράς, έχει πληγεί ένας από τους ισχυρούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, ο κλάδος των μεταφορών. Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής το 2012, για παράδειγμα, η μείωση του βάρους των φορτίων-εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα ανήλθε στο 21% σε σχέση με το 2011. Πέραν όμως των προβλημάτων εξαιτίας της διεθνούς και εγχώριας οικονομικής κρίσης, οι Έλληνες αυτοκινητιστές φορτηγών τίθενται αντιμέτωποι και μ’ ένα ακόμη σοβαρό ζήτημα, αυτό των παράνομων μεταφορών που πραγματοποιούνται κατά κύριο λόγο από ξένα φορτηγά.
Παρά το γεγονός ότι ήδη έχει ξεκινήσει μια διαδικασία κωδικοποίησης των παραβάσεων και των ποινών τους, δεν έχει εξασφαλιστεί ένας τρόπος άμεσης είσπραξης των προστίμων που επιβάλλονται σε αλλοδαπούς μεταφορείς. Ενώ τα μεικτά κλιμάκια ελέγχου οχημάτων -όπως αυτά προβλέπονται από το άρθρο 1 του ν.3446/2006- σε συνεργασία με τις κατά τόπους Περιφερειακές Ενότητες πραγματοποιούν ελέγχους και καταγράφουν παραβάσεις, επιβάλλοντας πρόστιμα, μέχρι σήμερα τα εν λόγω πρόστιμα, κατά πάγια τακτική, δεν εισπράττονται, αφού δεν έχει θεσμοθετηθεί μια διαδικασία ακινητοποίησης των ξένων οχημάτων, έως ότου εξοφληθεί το πρόστιμο, όπως συμβαίνει σε άλλα κράτη.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, και σε συνδυασμό με τους περιορισμένους ελέγχους που πραγματοποιούνται στα τελωνεία και στους συνοριακούς σταθμούς της χώρας μας, τα διερχόμενα από άλλα κράτη φορτηγά δημοσίας χρήσης προβαίνουν σε συνεχείς παραβάσεις και παράνομες μεταφορές, πλήττοντας τόσο τους Έλληνες ιδιοκτήτες φορτηγών, όσο επίσης και την ελληνική οικονομία, αποστερώντας της έσοδα.
Κατόπιν των ανωτέρω,
Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί :
-Με ποιον τρόπο θα εξασφαλιστεί η άμεση είσπραξη των προστίμων που επιβάλλονται στα διερχόμενα από άλλες χώρες φορτηγά δημοσίας χρήσης
-Γιατί δεν προβλέπεται μια διαδικασία ακινητοποίησης των οχημάτων έως και την εξόφληση των προστίμων που τους επιβάλλονται εξαιτίας παράνομων μεταφορών
-Πώς θα ενισχυθούν οι έλεγχοι στα κατά τόπους αρμόδια τελωνεία και στους συνοριακούς σταθμούς της χώρας μας για την πάταξη του αθέμιτου ανταγωνισμού εις βάρος των Ελλήνων αυτοκινητιστών φορτηγών.»
http://neapierias.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου