Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΛΜΕ ΠΙΕΡΙΑΣ : ΔΕ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ!

Τόσο το «νέο σχολείο» όσο και το «νέο λύκειο» είναι πιο παλιό και από το παλιό,θα αυξήσει τους ταξικούς φραγμούς και την αμορφωσιά, θα μεγαλώσει το χάσμα μεταξύ της θεωρητικής και πρακτικής γνώσης, ενώ θα στρέψει την πλειοψηφία
των παιδιών από τις... λαϊκές οικογένειες στην πρόωρη κατάρτιση και την μαθητεία.

Ιδίως για τις πανελλαδικού χαρακτήρα προαγωγικές εξετάσεις και στις τρεις τάξεις των ΓΕΛ - ΕΠΑΛ από τράπεζα θεμάτων, σημειώνουμε ότι:
- Δένουν πλήρως το Λύκειο στις εισαγωγικές εξετάσεις για την
τριτοβάθμια εκπαίδευση, το μετατρέπουν σε εξεταστικό κέντρο.
- Έχουν τιμωρητικό χαρακτήρα και θα στρέφουν την πλειοψηφία των μαθητών στην ψευτοκατάρτιση.
- Είναι η χαρά των φροντιστηρίων που θα καθιερωθούν από όλο και πιο μικρή ηλικία.
Φέτος, 2 μήνες πριν τις εξετάσεις έχουμε:
1. Πλήθος ακόμα κενών σε εκπαιδευτικούς σε όλα τα μαθήματα και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, με αποτέλεσμα να εντείνονται οι αδικίες μεταξύ των μαθητών.
2. Η τράπεζα θεμάτων είναι ακόμα κλειστή, με αποτέλεσμα κανένας μαθητής ή εκπαιδευτικός να μη μπορεί να δει και να εξασκηθεί πάνω στο νέο ύφος των ασκήσεων, την ίδια στιγμή που κάποια μεγάλα φροντιστήρια φαίνεται να έχουν ήδη πρόσβαση.
3. Η σοβαρή καθυστέρηση των όποιων προσλήψεων εκπαιδευτικών να μην επιτρέπει την ολοκλήρωση της ύλης με παιδαγωγικούς όρους και να γίνεται ένας αγώνας
δρόμου χωρίς προηγούμενο και χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Απαιτούμε ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές, μαζί με όλο το λαό:
? Οι μαθητές της Α΄Λυκείου να εξεταστούν όπως και τα προηγούμενα χρόνια με θέματα που θα βάλει ο διδάσκων και όχι με βάση την τράπεζα θε-
μάτων.
? Οι μαθητές όλων των τάξεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να εξεταστούν σ’ αυτά που έχουν διδαχθεί και όχι σε αυτά που θα έπρεπε να έχουν διδαχθεί.
? Ιδίως για τους περίπου 180 μαθητές της Γ΄Λυκείου στη σεισμόπληκτη Κεφαλονιά να ληφθεί ειδική μνεία για την εισαγωγή τους στις ανώτατες σχολές.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πιερίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου