Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Αστερίας ένα Μαλάκιο πέντε αστέρων

- Έχω πολύ καιρό να διαβάσω άρθρο σου, είπε ο Πασχάλης.
- Δεν έχω ερεθίσματα ρε συ, ήταν η δική μου απάντηση.
Ψέματα. Δεν ήταν αυτή η απάντησή μου, όμως ελπίζω ο Πασχάλης να μη με προδώσει. Το γρουσούζεψες όμως κύριε Πασχάλη μας και τα ερεθίσματα δεν άργησαν να έρθουν. Δώσε βάση αναγνώστη.Καλοκαίρι 2016. Ξεκούραση υποτίθεται. Και πάνω εκεί μέσα στην καλοκαιρινή ραστώνη, γυρνάω από το μπάνιο και βλέπω στο κινητό μία αναπάντητη κλήση.
- Μπαα από τη Διεύθυνση. Τι να θέλουν καλοκαιριάτικα, αναρωτιέμαι μεγαλοφώνως. Ας πάρω πίσω.
- Παρακαλώ.
- Ναι, γεια σας είμαι ο Γιώργος ο Βαρδακώστας. Είδα μία κλήση στο κινητό μου.
- Ααα μισό λεπτό, ο αναπληρωτής προϊστάμενος σας ήθελε. Για να δω μήπως τον προλάβω.
- Ναι Πρόεδρε.
- Παρακαλώ.
- Ξέρεις έχει γίνει μια καταγγελία για σένα και έχει διαταχθεί προανάκριση.
- Καταγγελία για μένα; Για ποιο πράγμα;
- Έχει κάνει μια καταγγελία ο Αστερίας για τη μετάθεση σου.
- Χα χα πλάκα μου κάνετε.
- Καθόλου. Και πρέπει να κλείσουμε ένα ραντεβού, για να καταθέσεις ως μάρτυρας.
- Μα ο Αστερίας είναι μαλάκιο. Τι καταγγελία να κάνει; Και στο κάτω κάτω αν είναι να γίνει καταγγελία, πρέπει εγώ να την κάνω σ’ αυτόν και να συμπεριλάβω και τον φίλο του τον Καλαμάρη με την κοτσίδα, που είναι ο αρχιμάγειρας της διαπλοκής.
- Μπερδεύεσαι Πρόεδρε. Αυτά είναι cartoons. Εδώ μιλάμε για την πραγματικότητα.
- Μα στην πραγματικότητα για cartoons πρόκειται. Είναι η παρέα του Μπομπ Σφουγγαράκη, που βρίσκεται από πίσω και φροντίζει με το σφουγγάρι του να σβήνει όλες τις αμαρτίες τους.
- Τώρα με μπέρδεψες και έχουμε ξεφύγει και από το θέμα. Την Πέμπτη μπορείς;
- Μπορώ.
- Τι ώρα να πούμε; Στις 10:00 είναι καλά;
- Μια χαρά. Να βάλω γραβάτα;
- Πλάκα έχεις Πρόεδρε. Σε περιμένω.
Βρε μπας και κοιμάμαι; Αποκλείεται να συμβαίνει αυτό στην πραγματικότητα. Εκεί που μας χρωστούσαν, μας πήραν και το βόδι.
Εεε μπρρ μερικά κιλά παραπάνω δεν με κάνουν και βόδι.
- Τι έγινε μωρό μου; Μονολογείς;
- Αει παράτα μας και συ.
- Τι έγινε; Νευράκια; Άλλος φταίει και άλλος την πληρώνει. Ποιος ήταν στο τηλέφωνο;
- Μου έκαναν καταγγελία.
- Ποιος; Για ποιο πράγμα;
- Ο Αστερίας έκανε καταγγελία για τη μετάθεσή μου.
- Καλά να πάθεις. Αφού τον αφήσατε τόσο καιρό και δεν του κάνατε μια καταγγελία ξεγυρισμένη, πήρε θάρρος και νομίζει πως είναι άτρωτος. Καλά σου έκανε.
Λες να έχει δίκιο; Μήπως έπρεπε να τους έχουμε τυλίξει όλους σε μία κόλλα χαρτί και τους αφήσουμε να τρέχουν με τους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης; Έτσι είναι όμως τα πράγματα. Ο Αστερίας και ο Καλαμάρης εκτός από καρικατούρες είναι μαλάκια. Μαλάκια, που σέρνονται στο βυθό και κρύβονται μέσα στη λάσπη.
Τον Αστερία άμα τον πατήσεις κατά λάθος μπορεί και να σε γρατσουνίσει με τα ψεύτικα αγκάθια του, ενώ ο Καλαμάρης μπορεί να σε τυλίξει με τα πλοκάμια του και να σε παρασύρει μαζί του στη λάσπη του βυθού.
Όμως η γυναίκα έχει δίκιο αυτή τη φορά. Εκείνη η καταγγελία έπρεπε να έχει γραφεί από καιρό. Κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως. Θα την κάνω σαΐτα και θα την αφήσω να ταξιδέψει προς το νότο. Και μόλις φτάσει θα γίνει κόλαση.
Είπα κόλαση όμως και θυμήθηκα ότι ζεσταίνομαι. Πετάγομαι πάνω ιδρωμένος.
- Η άτιμη, μου έκλεισε πάλι τον ανεμιστήρα. Και μου χάλασε το όνειρο πάνω στο καλύτερο.
Ντριιιιν. Από τη Διεύθυνση. Μήπως τελικά δεν ήταν όνειρο; Καλύτερα ν’ αρχίσω να γράφω.
Ναι. Ξέρω τι θα πεις. Ότι ο αστερίας δεν είναι μαλάκιο. Όμως εγώ επιμένω. Ο συγκεκριμένος Αστερίας είναι Μαλάκιο με κεφαλαίο το Μ. Άντε και καλή μας όρεξη, νηστεία που είναι.

Γιώργος Βαρδακώστας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου