Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Γιάννης Πανούσης: Δέχομαι απειλές, υπάρχουν διασυνδέσεις πολιτικών με την τρομοκρατία

Σε συνέντευξή του στο «Πρώτο Θέμα» ο Γιάννης Πανούσης σοκάρει με τις καταγγελίες που κάνει. Ο τέως υπουργός Προστασίας του Πολίτη κάνει λόγο για πολιτικούς που έχουν σχέση με τρομοκράτες και απειλούν τη ζωή του, ενώ σημειώνει ότι τους ξέρει με τα ονόματά τους. Προσθέτει μάλιστα ότι «Το πόσο ψηλά είναι κι ως πού μπορούν να φτάσουν εναντίον μου, τα έχω κατατεθειμένα σε... συμβολαιογράφο μήπως μου συμβεί κάτι».

Ο κ. Πανούσης κάνει λόγο για σχέδιο πολιτικής και φυσικής εξόντωσής του μέσα από ένα βιωματικό πολιτικό θρίλερ που έγραψε, με σκηνές και γεγονότα που θυμίζουν αστυνομική περιπέτεια. Στο συγκεκριμένο σχέδιο σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται πρωταγωνιστούν άνθρωποι του υπόκοσμου από τον χώρο των ποινικών αλλά και κυβερνητικά στελέχη της Αριστεράς.

Μερικά απ’ όσα είπε στην συνέντευξή του στο «Πρώτο Θέμα» ο πρώην Υπουργός Προστασίας του Πολίτη

«Όταν τελείωσα τη θητεία μου έγραψα ένα αστυνομικό κείμενο που στην ουσία είναι οι 7 μήνες μου στο υπουργείο. “Αποκλείεται να το δημοσιεύσεις” μου λέει η σύζυγός μου, διότι εγώ αυτά που γράφω τα δείχνω να τα δουν εκείνη και τα παιδιά μου, για να δω την πρώτη ματιά του αναγνώστη, αλλά όχι του φίλου, θέλω μια ψυχρή ματιά, αντικειμενική».

«Το κείμενό μου καθιστά φανερό τι έχει γίνει. Τι έχει γίνει δηλαδή στο παρασκήνιο. Όχι στο προσκήνιο. Τι έχει γίνει με την τρομοκρατία πού υπάρχουν διασυνδέσεις πολιτικών με την τρομοκρατία και με ποιον τρόπο οι πολιτικοί αυτοί απειλούν εμένα».

«Όλο αυτό το έβγαλα και μάλιστα με ονόματα, το έδωσε σε συμβολαιογράφο. Όσο για το διήγημα γύρισε η γυναίκα μου και μου είπε: “Μα αυτός είναι ο τάδε! Θα σου κάνουν μήνυση”. Και εγώ της απάντησα: “Πώς θα μου κάνουν μήνυση; Επειδή έγραψα ένα… μυθιστόρημα;”. Δεν τα έχω καταθέσει στον εισαγγελέα. Είναι μια μορφή ασφάλειας. Αν συμβεί κάτι κακό σε μένα να ξέρουν τι έχει συμβεί».

«Μετέφεραν την ευθύνη που είχαν ως υπουργείο Δικαιοσύνης σε εμένα, που δεν ήμουν υπεύθυνος για τις φυλακές. Ο κακός Πανούσης. Αυτό το παιχνίδι κάνανε. Έτσι λοιπόν με στοχοποίησαν με αποτέλεσμα μέσα, είτε είναι ποινικοί, είτε οι άλλοι που δεν μπορούσαν να ξέρουν και πολλά πράγματα να λένε “θα τον φτιάξουμε”, “θα τον κανονίσουμε”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου