Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίον ΑΕ εχει υπερβεί τό καθορισθέν και προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα από τήν υπογραφείσα Σύμβαση παραχώρησης
και εκμετάλλευσης τών Αυτοκινητοδρόμων με τό Ελληνικό Δημόσιο,δέν εχει ακόμη παρεαδώσει τήν σήραγγα τών Τεμπών αρχές τού 2015 ώς...
όφειλε,εχει αναχρηματοδοτηθεί πό τις Τράπεζες που ανακεφαλαιοποιήθηκαν, με εκατοντάδες εκ.ευρώ,ενώ για μεγάλο χρονικό
διάστημα ελλείψει χρηματοδότησης είχε διακοπεί η πρόοδος τών
έργων.Τίθενται λοιπόν αμείλικτα,καίρια ερωτήματα.
Η νέα διακυβέρνηση Τσίπρα/Καμμένου υποσχέθηκε προεκλογικά επαναδιαπραγμάτευση με τις
παραχωρησιούχες κοινοπραξίες δηλ.τών υπογραφεισών Συμβάσεων πού
δεσμεύουν υπέρμετρα τό Δημόσιο που τώρα μετεκλογικά επιδιώκει
τροποποίηση αυτών που κατα τήν γνώμη μου μοιάζει σαν ανέφικτο νομικά.
Η ακατανόητη,ασυγχώρητη πολιτική τών παραχωρήσεων,ιδιωτικοποίησης τών
εθνικών Αυτοκινητοδρόμων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ απέτυχε στήν πράξη
οικτρά,οι κκ βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ενίσχυαν και στήριζαν τό Κίνημα δέν
Πληρώνω και υπόσχονταν μεγαλόστομα πριν αναλάβουν τα ηνία τής χώρας
κατάργηση τών πανάκριβων για τούς χρήστες του εθνικού δικτύου που
φτιάχθηκε με χρήματα τών Ελλήνων φορολογουμένων διοδίων,πλήν όμως στήν
πράξη αφουγκραζόμενοι τήν δικαιολογημένη και διογκούμενη αγανάκτηση
τών κατοίκων πού πλήττονται, δέν δείχνουν αποφασισμένοι να προχωρήσουν
γρήγορα με πλήρες νομοθέτημα που θα φέρουν στήν βουλή στήν πλήρη
κατάργηση και εθνικοποίηση τους Είναι βέβαιο οτι οι κοινοπραξίες που
μάς χρεώνουν πανάκριβα,αλμυρά διόδια θα προσφύγουν διεκδικώντας
αποζημιώσεις στήν Δικαιοσύνη και την διεθνή Διαιτησία σε περίπτωση
ρήξης η διαφωνίας με τήν ελληνική Κυβέρνηση.
Αλήθεια πότε η πολυεθνική κοινοπραξία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίον ΑΕ,που
δέν υπολογίζει κανέναν απολύτως και συμπεριφέρεται με θρασύτητα και
αδιαλλαξία απέναντι στήν Τ.Α., δεν μεριμνά ως υποχρεούται από την
κείμενη νομοθεσία για την λειτουργία παράλληλων,παράπλευρων οδών όπως
απορρέει άλλωστε απο την συμβατική υποχρέωση της,θα παραδώσει τό
τμήμα Σκοτίνα /Τέμπη και τήν Σήραγγα,πόσο περισσότερα εκατ.ευρώ
κόστισε από τόν αρχικό προυπολογισμό τό υπο κατασκευήν έργο ,μπορεί
κάπιος αρμόδιος να μας απαντήσει με ακριβή στοιχεία?ΓΙΑΤΙ εισπράτττει
προκαταβολικά και παράνομα εδώ και τόσα χρόνια τό τίμημα τών διοδίων
στήν Λεπτοκαρυά λ.χ. ενώ δέν εχει ολοκληρώσει και παραδώσει νωρίτερα
τό έργο που ενδεχομένως δέν πληρεί ενδεχομένως τις ευρωπαικές
προδιαγραφές ανταγωνισμού?
Η διακυβέρνηση Κ.Καραμανλή 2004/2009 με κυρίαρχη πολιτική ιδεολογία
παραχωρούμε στα μεγάλα εργολαβικά συμφέροντα με μπροστάρη τόν κ
Γ.Σουφλιά, εγκλημάτισε κυριολεκτικά σε βάρος της τουριστικής και
αιχμάλωτης Πιερίας πού αποκλείσθηκε και τεμαχίσθηκε με αυτήν τήν
χαριστική παραχώρηση πλήρη καταχρηστικών όρων και συνυπαίτιοι
ηθικά,πολιτικά και νομικά είς ολόκληρον είναι ανεξαιρέτως όσοι
βουλευτές ,ενω ενέπαιζαν ρίχνοντας κροκοδείλεια δάκρυα στα ευεπίφορα
και φιλόξενα έντυπα κυρίως τοπικά ΜΜΕ τούς κατοίκους και ψηφοφόρους
τους, συνυπέγραψαν καί ψήφισαν αδιαμαρτύρητα ,δουλικά λόγω κομματικής
υποταγής και πειθαρχίας στήν βουλή χωρίς να εγείρουν,παρά τήν όψιμη
ευαισθητοποίηση τους προεκλογικά, υποτυπωδώς αντιρρήσεις η ενστάσεις
λχ για τήν λειτουργία του Σταθμού διοδίων τού Αιγινίου που
κατασκευάσθηκε με χονδροειδείς ,εξώφθαλμες πολεοδομικές παραβάσεις
κατα τήν ψήφιαση του σχετικού Νόμου που επικύρωσε την
λεόντεια,επαίσχυντη Σύμβαση και μέχρι σήμερα δέν έχουν
λογοδοτήσει.περιμένουμε να δούμε πως θα εκπληρώσει σε περίοδο
ολοκληρωτικής οικονομικής κατάρρευσης και επώδυνης δημοσιονομικής
κρίσης, στό ακέραιον τίς προεκλογικές δεσμεύσεις της η νεότευκτη
Κυβέρνηση συνεργασίας ΣΥΡΙΖΑ τής γενικευμένης αοριστίας και τής
ασάφειας που βιώνει μία εξαιρετικά δυσμενή πολιτική πραγματικότητα και
αν ανατραπεί αυτό τό παράλογο,ληστρικό καθεστώς υπερφορολόγησης τών
χρηστών τού εθνικού δικτύου μας..
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Δ..ΝΟΥΛΕΖΑΣ.δικηγόρος/
Rechtsanawalt
και εκμετάλλευσης τών Αυτοκινητοδρόμων με τό Ελληνικό Δημόσιο,δέν εχει ακόμη παρεαδώσει τήν σήραγγα τών Τεμπών αρχές τού 2015 ώς...
όφειλε,εχει αναχρηματοδοτηθεί πό τις Τράπεζες που ανακεφαλαιοποιήθηκαν, με εκατοντάδες εκ.ευρώ,ενώ για μεγάλο χρονικό
διάστημα ελλείψει χρηματοδότησης είχε διακοπεί η πρόοδος τών
έργων.Τίθενται λοιπόν αμείλικτα,καίρια ερωτήματα.
Η νέα διακυβέρνηση Τσίπρα/Καμμένου υποσχέθηκε προεκλογικά επαναδιαπραγμάτευση με τις
παραχωρησιούχες κοινοπραξίες δηλ.τών υπογραφεισών Συμβάσεων πού
δεσμεύουν υπέρμετρα τό Δημόσιο που τώρα μετεκλογικά επιδιώκει
τροποποίηση αυτών που κατα τήν γνώμη μου μοιάζει σαν ανέφικτο νομικά.
Η ακατανόητη,ασυγχώρητη πολιτική τών παραχωρήσεων,ιδιωτικοποίησης τών
εθνικών Αυτοκινητοδρόμων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ απέτυχε στήν πράξη
οικτρά,οι κκ βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ενίσχυαν και στήριζαν τό Κίνημα δέν
Πληρώνω και υπόσχονταν μεγαλόστομα πριν αναλάβουν τα ηνία τής χώρας
κατάργηση τών πανάκριβων για τούς χρήστες του εθνικού δικτύου που
φτιάχθηκε με χρήματα τών Ελλήνων φορολογουμένων διοδίων,πλήν όμως στήν
πράξη αφουγκραζόμενοι τήν δικαιολογημένη και διογκούμενη αγανάκτηση
τών κατοίκων πού πλήττονται, δέν δείχνουν αποφασισμένοι να προχωρήσουν
γρήγορα με πλήρες νομοθέτημα που θα φέρουν στήν βουλή στήν πλήρη
κατάργηση και εθνικοποίηση τους Είναι βέβαιο οτι οι κοινοπραξίες που
μάς χρεώνουν πανάκριβα,αλμυρά διόδια θα προσφύγουν διεκδικώντας
αποζημιώσεις στήν Δικαιοσύνη και την διεθνή Διαιτησία σε περίπτωση
ρήξης η διαφωνίας με τήν ελληνική Κυβέρνηση.
Αλήθεια πότε η πολυεθνική κοινοπραξία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίον ΑΕ,που
δέν υπολογίζει κανέναν απολύτως και συμπεριφέρεται με θρασύτητα και
αδιαλλαξία απέναντι στήν Τ.Α., δεν μεριμνά ως υποχρεούται από την
κείμενη νομοθεσία για την λειτουργία παράλληλων,παράπλευρων οδών όπως
απορρέει άλλωστε απο την συμβατική υποχρέωση της,θα παραδώσει τό
τμήμα Σκοτίνα /Τέμπη και τήν Σήραγγα,πόσο περισσότερα εκατ.ευρώ
κόστισε από τόν αρχικό προυπολογισμό τό υπο κατασκευήν έργο ,μπορεί
κάπιος αρμόδιος να μας απαντήσει με ακριβή στοιχεία?ΓΙΑΤΙ εισπράτττει
προκαταβολικά και παράνομα εδώ και τόσα χρόνια τό τίμημα τών διοδίων
στήν Λεπτοκαρυά λ.χ. ενώ δέν εχει ολοκληρώσει και παραδώσει νωρίτερα
τό έργο που ενδεχομένως δέν πληρεί ενδεχομένως τις ευρωπαικές
προδιαγραφές ανταγωνισμού?
Η διακυβέρνηση Κ.Καραμανλή 2004/2009 με κυρίαρχη πολιτική ιδεολογία
παραχωρούμε στα μεγάλα εργολαβικά συμφέροντα με μπροστάρη τόν κ
Γ.Σουφλιά, εγκλημάτισε κυριολεκτικά σε βάρος της τουριστικής και
αιχμάλωτης Πιερίας πού αποκλείσθηκε και τεμαχίσθηκε με αυτήν τήν
χαριστική παραχώρηση πλήρη καταχρηστικών όρων και συνυπαίτιοι
ηθικά,πολιτικά και νομικά είς ολόκληρον είναι ανεξαιρέτως όσοι
βουλευτές ,ενω ενέπαιζαν ρίχνοντας κροκοδείλεια δάκρυα στα ευεπίφορα
και φιλόξενα έντυπα κυρίως τοπικά ΜΜΕ τούς κατοίκους και ψηφοφόρους
τους, συνυπέγραψαν καί ψήφισαν αδιαμαρτύρητα ,δουλικά λόγω κομματικής
υποταγής και πειθαρχίας στήν βουλή χωρίς να εγείρουν,παρά τήν όψιμη
ευαισθητοποίηση τους προεκλογικά, υποτυπωδώς αντιρρήσεις η ενστάσεις
λχ για τήν λειτουργία του Σταθμού διοδίων τού Αιγινίου που
κατασκευάσθηκε με χονδροειδείς ,εξώφθαλμες πολεοδομικές παραβάσεις
κατα τήν ψήφιαση του σχετικού Νόμου που επικύρωσε την
λεόντεια,επαίσχυντη Σύμβαση και μέχρι σήμερα δέν έχουν
λογοδοτήσει.περιμένουμε να δούμε πως θα εκπληρώσει σε περίοδο
ολοκληρωτικής οικονομικής κατάρρευσης και επώδυνης δημοσιονομικής
κρίσης, στό ακέραιον τίς προεκλογικές δεσμεύσεις της η νεότευκτη
Κυβέρνηση συνεργασίας ΣΥΡΙΖΑ τής γενικευμένης αοριστίας και τής
ασάφειας που βιώνει μία εξαιρετικά δυσμενή πολιτική πραγματικότητα και
αν ανατραπεί αυτό τό παράλογο,ληστρικό καθεστώς υπερφορολόγησης τών
χρηστών τού εθνικού δικτύου μας..
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Δ..ΝΟΥΛΕΖΑΣ.δικηγόρος/
Rechtsanawalt
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου