Με ορίζοντα το καλοκαίρι αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή το σύστημα ηλεκτρονικής διασταύρωσης οχημάτων και μοτοσυκλετών που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, σύμφωνα με πληροφορίες.
Η διαδικασία αυτή αποτελεί μία από τις δράσεις της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων για το 2015 και εκτιμάται ότι θα συνδυαστεί με το μέτρο της μείωσης ή της κατάργησης των προστίμων εκπρόθεσμου ελέγχου ΚΤΕΟ που...
περιγράφεται στην νέα λίστα μέτρων του υπουργείου Οικονομικών που είδε το φως της δημοσιότητας προχθές.
Παράγοντες της αγοράς αυτοκινήτου σημειώνουν ότι εάν “κουρευόταν” η ελαχιστοποιούνταν το πρόστιμο ΚΤΕΟ χωρίς την ταυτόχρονη επιβολή αυστηρών ελέγχων, θα εντεινόταν το ήδη τεράστιο πρόβλημα, δεδομένου ότι στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν σήμερα περίπου 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα που δεν έχουν υποβληθεί σε τεχνικό έλεγχο.
Η ηλεκτρονική βάση δεδομένων θα περιλαμβάνει οχήματα και μοτοσυκλέτες που έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, όπως και όσα απαλλάσσονται (για την πρώτη τετραετία ως καινούργια). Στους παραβάτες αναμένεται να κοινοποιείται μέσω taxisnet το ειδοποιητήριο που θα συνοδεύεται με πρόστιμο ύψους 400 ευρώ (βάσει του ΚΟΚ), το οποίο μειώνεται στα 50 ευρώ εφόσον οι οδηγοί προσκομίσουν εντός 10 ημερών το δελτίο ΚΤΕΟ.
Το υπουργείο Οικονομικών προσβλέπει στην άντληση εσόδων της τάξης των 400 εκατομμυρίων ευρώ μέσα στο 2015, στόχος που είναι υπεραισιόδοξος, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς.
Το συγκεκριμένο μη υφεσιακό μέτρο θα εκσυγχρονίσει το σημερινό καθεστώς όπου οι έλεγχοι των οχημάτων και μοτοσυκλετών που φέρουν δελτίο τεχνικού ελέγχου είναι ανύπαρκτοι. Ταυτόχρονα, αναμένεται να ελαχιστοποιήσει τα ολοένα και περισσότερα κρούσματα έκδοσης πλαστών δελτίων.
Σήμερα υπολογίζεται ότι περισσότερα από 2 εκατομμύρια οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, γεγονός που συνεπάγεται την απώλεια εσόδων ύψους 400 εκατ. ευρώ για το ελληνικό Δημόσιο.
Ας σημειωθεί ότι το πρόστιμο για επιβατικά ανέρχεται σε 16 ευρώ, 33 ευρώ και 65 ευρώ για εκπρόθεσμο έλεγχο έως 30 ημέρες, από 30 ημέρες έως 6 μήνες και άνω των 6 μηνών.
Η διαδικασία αυτή αποτελεί μία από τις δράσεις της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων για το 2015 και εκτιμάται ότι θα συνδυαστεί με το μέτρο της μείωσης ή της κατάργησης των προστίμων εκπρόθεσμου ελέγχου ΚΤΕΟ που...
περιγράφεται στην νέα λίστα μέτρων του υπουργείου Οικονομικών που είδε το φως της δημοσιότητας προχθές.
Παράγοντες της αγοράς αυτοκινήτου σημειώνουν ότι εάν “κουρευόταν” η ελαχιστοποιούνταν το πρόστιμο ΚΤΕΟ χωρίς την ταυτόχρονη επιβολή αυστηρών ελέγχων, θα εντεινόταν το ήδη τεράστιο πρόβλημα, δεδομένου ότι στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν σήμερα περίπου 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα που δεν έχουν υποβληθεί σε τεχνικό έλεγχο.
Η ηλεκτρονική βάση δεδομένων θα περιλαμβάνει οχήματα και μοτοσυκλέτες που έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, όπως και όσα απαλλάσσονται (για την πρώτη τετραετία ως καινούργια). Στους παραβάτες αναμένεται να κοινοποιείται μέσω taxisnet το ειδοποιητήριο που θα συνοδεύεται με πρόστιμο ύψους 400 ευρώ (βάσει του ΚΟΚ), το οποίο μειώνεται στα 50 ευρώ εφόσον οι οδηγοί προσκομίσουν εντός 10 ημερών το δελτίο ΚΤΕΟ.
Το υπουργείο Οικονομικών προσβλέπει στην άντληση εσόδων της τάξης των 400 εκατομμυρίων ευρώ μέσα στο 2015, στόχος που είναι υπεραισιόδοξος, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς.
Το συγκεκριμένο μη υφεσιακό μέτρο θα εκσυγχρονίσει το σημερινό καθεστώς όπου οι έλεγχοι των οχημάτων και μοτοσυκλετών που φέρουν δελτίο τεχνικού ελέγχου είναι ανύπαρκτοι. Ταυτόχρονα, αναμένεται να ελαχιστοποιήσει τα ολοένα και περισσότερα κρούσματα έκδοσης πλαστών δελτίων.
Σήμερα υπολογίζεται ότι περισσότερα από 2 εκατομμύρια οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, γεγονός που συνεπάγεται την απώλεια εσόδων ύψους 400 εκατ. ευρώ για το ελληνικό Δημόσιο.
Ας σημειωθεί ότι το πρόστιμο για επιβατικά ανέρχεται σε 16 ευρώ, 33 ευρώ και 65 ευρώ για εκπρόθεσμο έλεγχο έως 30 ημέρες, από 30 ημέρες έως 6 μήνες και άνω των 6 μηνών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου