Η φαντασία και η δημιουργικότητα δεν σταματούν ποτέ.
Η πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια του σχεδιαστή Peddy Margui κάνει τον γύρο του κόσμου και μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν το επώνυμο «περιτύλιγμα» μας οδηγεί σε ...
περιττές σπατάλες και άχρηστες αγορές.
Bvlgari βούτυρο
Dolce&Cabbana Μπισκότα
Chanel βρεφικό γάλα
Tiffany & Co γιαούρτι
Ο Margui στην προσπάθεια του να σχεδιάσει τα προϊόντα δεν θέλησε να αφαιρέσει τίποτα από την φινέτσα της επωνυμίας τους. Για παράδειγμα, το γιαούρτι Tiffany & Co θα ταίριαζε απόλυτα ακόμα και στη βιτρίνα του διάσημου κοσμηματοπωλείου.
Nike πορτοκάλια
Θα τραβούσαν την προσοχή σίγουρα. Ωστόσο θα τα αγοράζαμε μόνο γι’αυτό;
Ferrari μακαρόνια
Ως σχεδιαστής δίνει μεγάλη σημασία στο ηθικό όριο της κατανάλωσης και τον ρόλο που μπορεί να παίξει η συσκευασία του προϊόντος σε αυτό. Ας πούμε αν η Ferrari ήθελε να πουλήσει τα ζυμαρικά της προς 20 δολάρια τη συσκευασία,γνωρίζει καλά πως θα υπήρχε κόσμος που θα τα αγόραζε.
Versace αβγά
Apple i-γάλα
Prada αλεύρι
Burberry noodles
Louis Vuitton σαλάμι
Ο Peddy Μargui θέλησε με όμορφο τρόπο μέσα από την καμπάνια του να μας θυμίσει ότι μπορούμε εύκολα να γίνουμε θύματα μιας φανταχτερής συσκευασίας ή επωνυμίας.
pupltastic
Η πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια του σχεδιαστή Peddy Margui κάνει τον γύρο του κόσμου και μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν το επώνυμο «περιτύλιγμα» μας οδηγεί σε ...
περιττές σπατάλες και άχρηστες αγορές.
Bvlgari βούτυρο
Dolce&Cabbana Μπισκότα
Chanel βρεφικό γάλα
Tiffany & Co γιαούρτι
Ο Margui στην προσπάθεια του να σχεδιάσει τα προϊόντα δεν θέλησε να αφαιρέσει τίποτα από την φινέτσα της επωνυμίας τους. Για παράδειγμα, το γιαούρτι Tiffany & Co θα ταίριαζε απόλυτα ακόμα και στη βιτρίνα του διάσημου κοσμηματοπωλείου.
Nike πορτοκάλια
Θα τραβούσαν την προσοχή σίγουρα. Ωστόσο θα τα αγοράζαμε μόνο γι’αυτό;
Ferrari μακαρόνια
Ως σχεδιαστής δίνει μεγάλη σημασία στο ηθικό όριο της κατανάλωσης και τον ρόλο που μπορεί να παίξει η συσκευασία του προϊόντος σε αυτό. Ας πούμε αν η Ferrari ήθελε να πουλήσει τα ζυμαρικά της προς 20 δολάρια τη συσκευασία,γνωρίζει καλά πως θα υπήρχε κόσμος που θα τα αγόραζε.
Versace αβγά
Apple i-γάλα
Prada αλεύρι
Burberry noodles
Louis Vuitton σαλάμι
Ο Peddy Μargui θέλησε με όμορφο τρόπο μέσα από την καμπάνια του να μας θυμίσει ότι μπορούμε εύκολα να γίνουμε θύματα μιας φανταχτερής συσκευασίας ή επωνυμίας.
pupltastic
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου