Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Δείτε πώς ο καταναλωτής μπορεί να γίνει θύμα ενός επώνυμου περιτυλίγματος και να τρώει μακαρόνια Ferrari και γάλα Apple

Η φαντασία και η δημιουργικότητα δεν σταματούν ποτέ.

Η πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια του σχεδιαστή Peddy Margui κάνει τον γύρο του κόσμου και μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν το επώνυμο «περιτύλιγμα» μας οδηγεί σε ...
περιττές σπατάλες και άχρηστες αγορές.


Bvlgari βούτυρο



Dolce&Cabbana Μπισκότα


Chanel βρεφικό γάλα


Tiffany & Co γιαούρτι

Ο Margui στην προσπάθεια του να σχεδιάσει τα προϊόντα δεν θέλησε να αφαιρέσει τίποτα από την φινέτσα της επωνυμίας τους. Για παράδειγμα, το γιαούρτι Tiffany & Co θα ταίριαζε απόλυτα ακόμα και στη βιτρίνα του διάσημου κοσμηματοπωλείου.


Nike πορτοκάλια

Θα τραβούσαν την προσοχή σίγουρα. Ωστόσο θα τα αγοράζαμε μόνο γι’αυτό;


Ferrari μακαρόνια

Ως σχεδιαστής δίνει μεγάλη σημασία στο ηθικό όριο της κατανάλωσης και τον ρόλο που μπορεί να παίξει η συσκευασία του προϊόντος σε αυτό. Ας πούμε αν η Ferrari ήθελε να πουλήσει τα ζυμαρικά της προς 20 δολάρια τη συσκευασία,γνωρίζει καλά πως θα υπήρχε κόσμος που θα τα αγόραζε.


Versace αβγά



Apple i-γάλα


Prada αλεύρι


Burberry noodles



Louis Vuitton σαλάμι
Ο Peddy Μargui θέλησε με όμορφο τρόπο μέσα από την καμπάνια του να μας θυμίσει ότι μπορούμε εύκολα να γίνουμε θύματα μιας φανταχτερής συσκευασίας ή επωνυμίας.




pupltastic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου