Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Η Malaysia Airlines ρώτησε τους πελάτες της "τι θέλουν να κάνουν πριν πεθάνουν"

Μια νέα στρατηγική marketing η οποία ξεπερνά ακόμη και τα όρια του αυτοσαρκασμού επιχείρησε να χρησιμοποιήσει η Malaysia Airlines θέλοντας μέσω του μαύρου χιούμορ να προσελκύσει τους πελάτες που την έχουν εγκαταλείψει μαζικά τους... τελευταίους έξι μήνες, μετά τα δύο τραγικά δυστυχήματα που στοίχησαν τη ζωή σε 537 ανθρώπους.

Η εταιρία, όπως σημειώνει το περιοδικό Time δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της διαφημιστική καμπάνια με τη μορφή διαγωνισμού, μέσω της οποίας προσέφερε δώρα, όπως δωρεάν εισιτήρια και iPads στους πελάτες, με την προϋπόθεση να συμπληρώσουν μια λίστα με όσα πράγματα επιθυμούν να κάνουν πριν πεθάνουν.

Ο περίεργος διαγωνισμός εξαφανίστηκε σχεδόν αμέσως από την ιστοσελίδα των Μαλαισιανών Αερογραμμών, αφού υπήρξαν αντιδράσεις που προφανώς έβαλαν σε σκέψεις τους υπευθύνους, οι οποίοι μοιάζουν να κατάλαβαν ότι αυτός δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος για να επανακτήσουν την εμπιστοσύνη του κόσμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου