Ο μέσος όρος ( Μ.Ο.) της γραπτής και προφορικής βαθμολογίας των μαθητών Α΄ και Β΄ Λυκείου θα είναι εκείνος που θα καθορίζει την προαγωγή τους ή όχι, στις επόμενες τάξεις και όχι οι μεμονωμένες βαθμολογίες στα μαθήματα.
Μετά τα προβλήματα που προέκυψαν σε... μεγάλο ποσοστό μαθημάτων κατά τις γραπτές εξετάσεις στα μαθηματικά της Α΄Λυκείου, τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας που κατατέθηκε στη Βουλή επανακαθορίζει τον τις προϋποθέσεις προαγωγής και απόλυσης των μαθητών Α’ και Β΄ τάξης του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και των μαθητών των Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου.
Σύμφωνα με την τροπολογία «απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί : α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του 10
και β) Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας σε καθένα από τα μαθήματα της Ελληνική Γλώσσας και των Μαθηματικών τουλάχιστον 10 και Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας τουλάχιστον 8 σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα
arouraios
Μετά τα προβλήματα που προέκυψαν σε... μεγάλο ποσοστό μαθημάτων κατά τις γραπτές εξετάσεις στα μαθηματικά της Α΄Λυκείου, τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας που κατατέθηκε στη Βουλή επανακαθορίζει τον τις προϋποθέσεις προαγωγής και απόλυσης των μαθητών Α’ και Β΄ τάξης του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και των μαθητών των Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου.
Σύμφωνα με την τροπολογία «απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί : α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του 10
και β) Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας σε καθένα από τα μαθήματα της Ελληνική Γλώσσας και των Μαθηματικών τουλάχιστον 10 και Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας τουλάχιστον 8 σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα
arouraios
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου