Η δυνατότητα μετατροπής κυκλοφορούντων αυτοκινήτων προκειμένου να λειτουργούν και με φυσικό αέριο θεσμοθετείται με απόφαση του υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών Μιχ. Παπαδόπουλου.
Μέχρι σήμερα, η δυνατότητα κυκλοφορίας αυτοκινήτων με φυσικό αέριο επιτρεπόταν μόνο... για τα αυτοκίνητα που εκ κατασκευής έφεραν τέτοιο σύστημα καύσης και κίνησης. Η τοποθέτηση συσκευών φυσικού αερίου θα γίνεται από εξουσιοδοτημένα συνεργεία και εξουσιοδοτημένους τεχνίτες αερίων, ο δε έλεγχος των εξαρτημάτων τοποθέτησης από τα ΚΤΕΟ.
«Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση, η οποία αποτελούσε πάγιο αίτημα των πολιτών, σε συνδυασμό και με την δυνατότητα κατασκευής αμιγών ή μικτών πρατηρίων πώλησης φυσικού αερίου, ολοκληρώθηκε όλο το κανονιστικό πλαίσιο της εισαγωγής του φυσικού αερίου στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων στην Ελλάδα» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο υποδομών, τονίζοντας πως «αποτέλεσμα των ρυθμίσεων αυτών είναι αφενός η εξοικονόμηση ενέργειας και αφετέρου η μείωση του κόστους των μετακινήσεων».
Μέχρι σήμερα, η δυνατότητα κυκλοφορίας αυτοκινήτων με φυσικό αέριο επιτρεπόταν μόνο... για τα αυτοκίνητα που εκ κατασκευής έφεραν τέτοιο σύστημα καύσης και κίνησης. Η τοποθέτηση συσκευών φυσικού αερίου θα γίνεται από εξουσιοδοτημένα συνεργεία και εξουσιοδοτημένους τεχνίτες αερίων, ο δε έλεγχος των εξαρτημάτων τοποθέτησης από τα ΚΤΕΟ.
«Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση, η οποία αποτελούσε πάγιο αίτημα των πολιτών, σε συνδυασμό και με την δυνατότητα κατασκευής αμιγών ή μικτών πρατηρίων πώλησης φυσικού αερίου, ολοκληρώθηκε όλο το κανονιστικό πλαίσιο της εισαγωγής του φυσικού αερίου στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων στην Ελλάδα» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο υποδομών, τονίζοντας πως «αποτέλεσμα των ρυθμίσεων αυτών είναι αφενός η εξοικονόμηση ενέργειας και αφετέρου η μείωση του κόστους των μετακινήσεων».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου