Οτι δηλαδή το κεντρικό δελτίο του Mega έχασε πεντακάθαρα την πρωτιά από το κεντρικό δελτίο του Antenna, εκεί στο γύρισμα του χρόνου, και από τότε δεν κατάφερε να την κατακτήσει εκ νέου. Οχι μόνο δεν κλείνει η ψαλίδα, αλλά δείχνει τάσεις να ανοίξει ακόμη περισσότερο όσο περνάνε οι ...μήνες. Σημάδι μάλλον ανησυχητικό εν όψει πολιτικών εξελίξεων σε όλα τα επίπεδα.
Για να δούμε όμως τι παίζει στα κεντρικά δελτία ειδήσεων το τελευταίο επτάμηνο, ξεκινώντας από το δελτίο του Star. Αμήχανη ήταν η αρχή του και τον Νοέμβριο έδειξε να χάνει το βηματισμό του. Από εκεί και πέρα ωστόσο σταθεροποιήθηκε, «τσιμεντάρισε» την απήχησή του και άρχισε με αργά αλλά σίγουρα βήματα να ανεβαίνει και να γλείφει το «δεκαπεντάρι» της θεαματικότητας. Αχίλλειος πτέρνα του, το άλλοτε δυνατό σημείο του δελτίου Μαλέλη, τα «νεανικά κοινά» εν ολίγοις (ηλικίες από 15 ώς 44 έτη) που δεν δείχνουν να πολυνοιάζονται για το νέο «πολιτικό» και «κοινωνικό» μοντέλο.
Μιας και μιλάμε όμως για νεανικά κοινά, να σημειώσουμε ότι εκεί καταγράφονται οι μεγάλες απώλειες του Mega. Μιλάμε ότι στο μεγαλύτερο μέρος της σεζόν τσαλαβουτάει κοντά στα δεκάρια της θεαματικότητας (μιλάμε πάντα για τους ανοικτούς δέκτες), με αποτέλεσμα να υποφέρουν τα συνολικά του νούμερα. Είναι προφανές ότι οι νεότερες γενιές έχουν εγκαταλείψει το μοντέλο του Mega, για λόγους που εκείνες γνωρίζουν καλύτερα από εμάς.
Και πού πάει αυτό το κοινό όταν θέλει να δει δελτίο στις 8 το βράδυ; Μα στον Antenna φυσικά, ο οποίος εμφανίζει σταθερά υψηλότερα νούμερα στις ηλικίες 15 ώς 44 ετών απ' ό,τι στο σύνολο των τηλεθεατών. Είναι προφανές ότι έχει λάβει ψήφο εμπιστοσύνης από τις κρίσιμες για τους διαφημιστές και διαφημιζόμενους (αλλά και πολιτικούς...) ηλικίες, την οποία και αναμένεται να εξαργυρώσει με τον καλύτερο τρόπο.
Από εκεί και πέρα αξίζει να σημειωθεί ότι το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha το κρατάει μπετόν το δεκαπενταράκι στο σύνολο των ηλικιών, με μικρή απώλεια προς τα κάτω για τους 15 ώς 44 έτη. Ο ΣΚΑΪ, πάλι, που ξεκίνησε φορτσάτος (ίσως και λόγω κατεβάσματος ρολών στην ΕΡΤ) δεν κατάφερε να σταθεροποιηθεί πάνω από το δεκαράκι και τον Φεβρουάριο παραλίγο να πάρει και την κάτω βόλτα. Κατάφερε πάντως να το κρατήσει σε σχετικώς νορμάλ για τα κιλά του επίπεδα το μαγαζί. Τέλος, στο χάρτη μπήκε και το Ε Channel με ένα τριαράκι σε μηνιαία βάση. Πολύ χαμηλά όμως είναι τα ποσοστά του στις νεανικές ηλικίες, πράγμα σχετικώς ανησυχητικό, υποθέτω, για τους υπεύθυνους του καναλιού.
Για να δούμε όμως τι παίζει στα κεντρικά δελτία ειδήσεων το τελευταίο επτάμηνο, ξεκινώντας από το δελτίο του Star. Αμήχανη ήταν η αρχή του και τον Νοέμβριο έδειξε να χάνει το βηματισμό του. Από εκεί και πέρα ωστόσο σταθεροποιήθηκε, «τσιμεντάρισε» την απήχησή του και άρχισε με αργά αλλά σίγουρα βήματα να ανεβαίνει και να γλείφει το «δεκαπεντάρι» της θεαματικότητας. Αχίλλειος πτέρνα του, το άλλοτε δυνατό σημείο του δελτίου Μαλέλη, τα «νεανικά κοινά» εν ολίγοις (ηλικίες από 15 ώς 44 έτη) που δεν δείχνουν να πολυνοιάζονται για το νέο «πολιτικό» και «κοινωνικό» μοντέλο.
Μιας και μιλάμε όμως για νεανικά κοινά, να σημειώσουμε ότι εκεί καταγράφονται οι μεγάλες απώλειες του Mega. Μιλάμε ότι στο μεγαλύτερο μέρος της σεζόν τσαλαβουτάει κοντά στα δεκάρια της θεαματικότητας (μιλάμε πάντα για τους ανοικτούς δέκτες), με αποτέλεσμα να υποφέρουν τα συνολικά του νούμερα. Είναι προφανές ότι οι νεότερες γενιές έχουν εγκαταλείψει το μοντέλο του Mega, για λόγους που εκείνες γνωρίζουν καλύτερα από εμάς.
Και πού πάει αυτό το κοινό όταν θέλει να δει δελτίο στις 8 το βράδυ; Μα στον Antenna φυσικά, ο οποίος εμφανίζει σταθερά υψηλότερα νούμερα στις ηλικίες 15 ώς 44 ετών απ' ό,τι στο σύνολο των τηλεθεατών. Είναι προφανές ότι έχει λάβει ψήφο εμπιστοσύνης από τις κρίσιμες για τους διαφημιστές και διαφημιζόμενους (αλλά και πολιτικούς...) ηλικίες, την οποία και αναμένεται να εξαργυρώσει με τον καλύτερο τρόπο.
Από εκεί και πέρα αξίζει να σημειωθεί ότι το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha το κρατάει μπετόν το δεκαπενταράκι στο σύνολο των ηλικιών, με μικρή απώλεια προς τα κάτω για τους 15 ώς 44 έτη. Ο ΣΚΑΪ, πάλι, που ξεκίνησε φορτσάτος (ίσως και λόγω κατεβάσματος ρολών στην ΕΡΤ) δεν κατάφερε να σταθεροποιηθεί πάνω από το δεκαράκι και τον Φεβρουάριο παραλίγο να πάρει και την κάτω βόλτα. Κατάφερε πάντως να το κρατήσει σε σχετικώς νορμάλ για τα κιλά του επίπεδα το μαγαζί. Τέλος, στο χάρτη μπήκε και το Ε Channel με ένα τριαράκι σε μηνιαία βάση. Πολύ χαμηλά όμως είναι τα ποσοστά του στις νεανικές ηλικίες, πράγμα σχετικώς ανησυχητικό, υποθέτω, για τους υπεύθυνους του καναλιού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου